Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 26 maja 2013

Weekendowo.


Weekend się kończy, choć mnie to cieszy bo już po ostatnim zjeździe, więc jeszcze tylko czerwcowa sesja i obóz sportowy i wakacje :).

Kosmetycznie napiszę o tym, że obkupiłam się trochę w Rossmannie w piątek z racji promocji -40% na kosmetyki do makijażu i pielęgnacji twarzy. Zajrzałam też do Natury z myślą o zakupie jakiegoś miętowego cienia z Essence, ale niestety żaden nie spodobał mi się na tyle, by go kupić. Mam piękny miętowy cień z jakiejś limitowanki Sensique - Paradise Island nr 229, ale już jest przeterminowany i wolałabym go nie używać, a nigdzie nie mogę znaleźć godnego następcy :(. Kupiłam za to naklejki na paznokcie oraz czarną kredką Stays No Matter What. 

Na zdjęciu poniżej makijaż z użyciem wspominanego cienia Sensique, eyelinera L'Oreal Super Liner Perfect Slim oraz tuszu Sensique XXL Waterproof (rewelacyjny a kupiony w zeszłym roku za 3,99zł. Widziałam go będąc w Naturze i kusiło mnie żeby kupić, ale to chyba była edycja limitowana więc tusze pewnie z tamtego roku i wszystkie wyglądały jakby były już otwarte, bo naklejki były zerwane).






Poza tym złożyłam zamówienie z Avonu z katalogu 8 i zamówiłam dla siebie krem koloryzujący Solutions, szczotkę z lusterkiem, żel pod prysznic Citrus Burst, lekki krem Anew Vitale, olejek różowy i fioletowy Skin So Soft i fioletowy balsam z tej serii z olejkiem babassu. Ponadto za program punktowy dla konsultantek zamówiłam sobie wodę toaletową Slip into..., która jest według mnie cudowna oraz biżuterię.
Gdy tylko dotrze do mnie paczka wrzucę zdjęcia :).


Pozdrawiam i życzę dobrych snów :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz