Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 czerwca 2013

Zamówienie z katalogu 9 Avonu :)

Miałam napisać tego posta wczoraj, ale zabrakło mi czasu dlatego piszę go w tę duszną niedzielę z butelką wody pod ręką i w zasięgu działania wiatraczka :).

Wczoraj do odebrania miałam paczkę z zamówieniem z 9 katalogu z Avonu. Byłam zaskoczona, bo zamówienie składałam w czwartek o 22 i sądziłam, że paczka będzie do odbioru gdzieś w okolicy poniedziałku, wtorku a nie w sobotę o 9 rano :).Na pierwszych dwóch zdjęciach pokazałam kosmetyki, które zamówili moi domownicy lub takie, które będą ogólnoużytkowe zaś na trzecim zdjęciu są produkty zamówione przeze mnie bardziej dla mojego użytku.
A oto co znalazło się w paczce:





Od lewej:
- Żel pod prysznic Citrus Burst (500 ml) - 9,99 zł. 
Cudowny zapach, który spodobał się mojej mamie i babci, która też wzięła ten żel dla siebie.
- Nawilżająca mgiełka do ciała Citrus Burst (100 ml) - 6,99 zł
Mgiełka ma formę mleczka w sprayu. Dużo osób jest rozczarowanych, że nie jest to zwykła mgiełka. W katalogu zabrakło informacji o tym jaką konsystencję ma ten produkt. Dopiero w erracie zamieszczona została informacja o tym, że mgiełka ma konsystencję mleczka. Na skórze zapach bardzo długo się utrzymuję. Chyba polubimy się w wakacje z tą mgiełką :).
- Oczyszczający żel 3 w 1 z wyciągiem z echinacei i kiełków pszenicy do cery normalnej i mieszanej (200 ml) - 5,99 zł
Zamówiłam ten żel, bo lubię ten zwykły 3 w 1 i tego nowego użyłam wczoraj i muszę przyznać, że działa dobrze, podobnie do pierwszej wersji. Zamówię go chyba jeszcze, bo ma być w promocji za 3,99 zł a ciężko w tej cenie dostać dobry produkt oczyszczający. No i ładnie pachnie ten żel - coś w rodzaju zapachu jaki producenci określają jako zielona herbata.

- Nawilżająco-odświeżający balsam do ciała Echinacea i Kiełki Pszenicy (200 ml) - 7,99 zł
Ten balsam mnie zaskoczył. Wiedziałam, że będzie miał pojemność jedynie 200 ml, ale gdy zobaczyłam go byłam zdziwiona. Podejrzewam, że ten balsam szybko się skończy i nie zagości na dłużej w moich kosmetykach. Pachnie niby podobnie jak żel 3 w 1 ale na skórze jakoś już mi nie odpowiada. Posmarowałam tylko trochę ramię, więc nie chcę oceniać póki nie użyję tego produktu chociaż kilka razy.
- Zestaw Naturals Lilia i Gardenia w skład którego wchodzą: mus do ciała (200 ml), mgiełka zapachowa (100 ml) oraz żel pod prysznic (200 ml) - 19,99 zł.
Moja mama zamówiła cały zestaw zachwycona zapachem tej serii, a mi doszła mgiełka której nie było ostatnio gdy zamawiałam ten sam zestaw z oferty Demo.
- Krem do depilacji twarzy Skin So Soft (15 ml) - 9,99 zł.

Dotarł do mnie w końcu, a zamawiałam go chyba w 6 czy 7 katalogu. Dostałam dwie sztuki, bo jedną zamawiała klientka ale chyba już zostawię go w domu.
- Luksusowa maseczka rewitalizująca do twarzy z ekstraktem z czarnego kawioru Planet Spa (75 ml) - 9,99 zł.
Ja otrzymałam ją za 1 zł w ramach programu dla konsultantek.
- Żelowa odżywka wzmacniająco-utwardzająca (12 ml) - 9,99 zł.
- Woda toaletowa Scentini Citrus Chill (30 ml) - 15,99 zł w zestawie z żelem pod prysznic Citrus Burst (250 ml), który brałam na prezent.
- Odświeżający spray do stóp Zielona Herbata i Mięta (100 ml) - w katalogu za 19,99 zł wraz z peelingiem oraz chłodzącym balsamem do stóp. Produkt ten był w brakach, kiedy zamawiałam go w 8 katalogu z oferty demo i został dołączony do tego zamówienia.
- Dezodoranty antyperspiracyjne On Duty w kulce (50 ml) - 4,99 zł.

Zamówiłam kilka sztuk tych kulek: dla siebie Pure Blue, ponadto zamawiali je także moi domownicy ale wszystkich nie ma na zdjęciu.
- Klipsy do włosów (2 sztuki) - 3,99 zł.
Nie zachwyciły mnie one, bo sądziłam, że będą lepiej trzymać włosy.
- Próbki: wod
a toaletowa Be Romantic - miałam tę próbkę dać klientce, ale w sumie stwierdziłam, że zobaczę jak pachnie ta woda, bo chciałam zamówić ją w drugim zamówieniu z 9 katalogu z oferty demo, ale dobrze, że otworzyłam tę próbkę, bo woda nie spodobała się ani mnie ani mojej siostrze. Nie jest niby zła, ale nie zachwyca. Za to BB Vitale którego próbkę też miałam dać klientce, ale po porażce z tą wodą uznałam że też wolę sprawdzić jak działa ten krem  i tu akurat spotkało mnie miłe zaskoczenie. Kolor mimo, że uniwersalny to dla mnie idealny. BB ładnie pachnie, szybko się wchłania i tuszuje niedoskonałości. Wydaje mi się świetny więc bez wahania zamówiłam go wczoraj w drugim zamówieniu. Ponadto zamówiłam próbkę wody Incandessence Lumiere, bo będzie do zgarnięcia w programie dla konsultantek, ale chyba nie będę starała się spełnić warunków tej oferty, bo zapach jest bardzo mocny i zupełnie mi się nie podoba.

Ponadto zamówiłam sobie trochę reklamówek i byłam zaskoczona, że mają zmienioną grafikę, chociaż coś o tym czytałam na forum to sądziłam, że zmienione zostały inne reklamówki :).












A tak wygląda mgiełka Citrus Burst na skórze:












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz