Łączna liczba wyświetleń

środa, 27 listopada 2013

Avon, Anew Reversalist, krem naprawczy na dzień SPF25

Miałam wstawić dzisiaj recenzję balsamów z serii Care, gdyż w ankiecie z poprzedniego postu wynika, że najwięcej z Was chce poczytać o nim i o tuszu Infinitize. Ze względu na to, że nie zdążyłam jednak dopracować tamtych recenzji pojawia się inna - mam nadzieję, że również przydatna :).

Dzisiaj opowiem Wam o kremie, który trafił do mnie w ramach programu dla nowych konsultantek i kosztował mnie jedynie 1 zł. Szkoda jednak, że w programach dla nowych kk Avon nie bierze pod uwagę wieku, gdyż konsultantka może mieć zarówno 18 jak i 60 lat :). Krem ten przeznaczony jest dla osób w wieku 35+, jednak moja mama nie zainteresowała się nim, więc zużywam go ja, bo pewnie niedługo upłynie jego termin ważności :).


AVON, ANEW, REVERSALIST, KREM NAPRAWCZY NA DZIEŃ SPF 25 (RENEWAL CREAM, SPF 25 UVA/UVB)


Informacje od producenta:
Z czasem regeneracja skóry przebiega wolniej. Zmarszczki pogłębiają się, skóra jest mniej jędrna, pojawiają się pierwsze przebarwienia. Wówczas warto sięgnąć po kosmetyki, które stymulują aktywinę, by pobudzić procesy naprawcze w skórze. Tak działają produkty z linii Anew Reversalist opracowane przy wykorzystaniu przełomowej technologii Activinol. Ważne jest aby dostarczać skórze odpowiednie substancje o działaniu przeciwstarzeniowym na każdym etapie pielęgnacji

Wraz z wiekiem maleje zdolność skóry do samoregeneracji, co prowadzi do powstawania zmarszczek i utraty jędrności. Przedstawiamy naprawczy krem na dzień SPF 25, pierwszy krem na dzień z technologią Activinol, która reaktywuje proces naprawczy w skórze, widocznie redukując widoczność zmarszczek. Sprawia, że skóra wygląda na młodszą i bardziej wypoczętą, a także zapewnia jej ochronę na cały dzień. Krem ten został opracowany przy wykorzystaniu technologii Activinol zgłoszonej do opatentowania w Stanach Zjednoczonych. Jego powstanie zostało zainspirowane odkryciem aktywiny - jednej z najważniejszych cząsteczek odpowiedzialnych za regenerację skóry. Ta przełomowa formuła zwiększa aktywiny*, by wspomagać stymulowanie procesów naprawczych w skórze. Zawiera filtr UVA/UVB, dzięki czemu pomaga chronić skórę przed uszkodzeniami wskutek działania promieni słonecznych.
- Sprawia, że skóra wygląda jak odrodzona. **
- Po 3 dniach zaczyna redukować widoczność zmarszczek. **
- Po 2 tygodniach koryguje przebarwienia nawet do 25%. ***
- Po 4 tygodniach zmniejsza widoczność zmarszczek i przebarwień. Sprawia, że skóra wygląda na zdecydowanie lepiej napiętą. **

* Testy in-vitro
** 4-tygodniowe badanie konsumencie 08-252 na grupie 157 osób.
*** 8-tygodniowe badanie kliniczne KGL 6686 na grupie 33 osób,
Produkt testowany dermatologicznie.

Sposób użycia: Stosować codziennie rano. Nakłdać na oczyszczoną skórę twarzy i szyi ruchem skierowanym ku górze i na zewnątrz, omijając powieki. Przed nałożeniem makijażu odczekać do czasu całkowitego wchłonięcia się kremu.
Uwaga: Zawiera Benzophenone-3.

Naprawczy krem na dzień 35+ z filtrem SPF 25 UVA/UVB i technologią Activinol. Stymuluje aktywinę - cząsteczkę odpowiedzialną za regenerację skóry, by pobudzić procesy naprawcze i zdecydowanie zredukować widoczność zmarszczek. 
Działanie: Stymuluje odnowę skóry i spektakularnie zmniejsza widoczność zmarszczek i przebarwień. Sprawia, że skóra wygląda na zregenerowaną i zdecydowanie lepiej napiętą.* 
* Na podstawie 8-tygodniowego badania konsumenckiego 08-252 na grupie 157 osób.

Naprawczy krem na dzień Anew Reversalist sprawia, że skóra wygląda na odrodzoną i chroni ja przed promieniowaniem słonecznym dzięki SPF 25. Z czasem regeneracja skóry przebiega wolniej. Zmarszczki pogłębiają się, skóra jest mniej jędrna, pojawiają się pierwsze przebarwienia. Wówczas warto sięgnąć po kosmetyki, które stymulują aktywinę, by pobudzić procesy naprawcze w skórze. Tak działają produkty z linii Anew Reversalist opracowane przy wykorzystaniu przełomowej technologii Activinol. Ważne jest aby dostarczać skórze odpowiednie substancje o działaniu przeciwstarzeniowym na każdym etapie pielęgnacji.


Skład: niestety nie udało mi się do niego dotrzeć, a swoje kartonowe pudełeczko już dawno wyrzuciłam :(

Cena regularna: 68 zł
Pojemność: 50 ml

Krem ten ciężko mi ocenić. Nie jest on dostosowany ani do mojego wieku, ani rodzaju skóry. Kosmetyk dostajemy w kartoniku, w którym znajdziemy słoiczek o pojemności 50 ml, z matowego szkła wyposażony w czerwoną zakrętkę. Krem nie jest zabezpieczony standardową folią, a raczej płaskim kawałkiem białego plastiku z napisem AVON. Podoba mi się ten słoiczek - ładnie prezentuje się na półce, jest elegancki i nie zawiera natłoku zbędnych informacji. Krem ma białą barwę, zaś jeśli chodzi o konsystencję jest ona lekka, ale treściwa. Krem pachnie dość intensywnie, ale dla mnie jest on atutem tego produktu. Nie kojarzy mi się on z niczym konkretnym - ot taka chemiczna mieszanka o dość świeżej woni. Aplikacja kosmetyku nie sprawia trudności - krem szybko się wchłania, ale nie można go nałożyć w zbyt dużej ilości, bo dziwnie się roluje na skórze (przynajmniej na mojej mieszanej). Po zastosowaniu tego kremu owszem moja twarz była nawilżona, gładka i odżywiona. Niestety po jego użyciu występował efekt świecenia się cery, a przy regularnym stosowaniu miałam zapchane pory. Krem nie podrażnił mojej skóry ani jej nie uczulił. Nadaje się on do używania pod makijaż, ale wolę stosować go i tak na noc ze względu na to świecenie się. Co do redukcji zmarszczek - nie potrafię się wypowiedzieć, bo mam tylko 21 lat więc ten problem choć powoli zaczyna mnie dotykać to nie na tyle by używać kremu 35 + :). To co jest pozytywną stroną kremu to jego wydajność, która jednak już mnie denerwuje bo chciałabym poużywać innych kremów które mam w zapasie :P. Na plus zaliczam też zawarty w tym produkcie filtr SPF25 - krem jest pod tym względem idealny do stosowania zarówno latem jak i zimą. Ogólnie ten krem mógłby się sprawdzić dla osób dla których jest on przeznaczony. Ja teraz używam go na noc na twarz i do stóp, gdyż chcę się go już pozbyć :). Krem nie należy do najtańszych i według mnie ta cena zupełnie nie odpowiada jakości.
Oceniam go na 4 - krem nie jest najgorszy, ma swoje plusy i minusy, ale mi nie przypadł do gustu na co największy wpływ ma chyba to o czym wspominałam - nie jest dostosowany do rodzaju mojej cery.


Ocena: 4/10
(za opakowanie, działanie, wydajność)






6 komentarzy:

  1. Ja z seri Anew bardzo polecam Ci Szafirowa emulsje na noc ;) jest cudowna . Ale niesety juz praktycznie wogole nie jest dostepna w katalogach. Ja zamówiłam ostatnio z ebayu bo innego wyjscia nie było.
    Tego kremu jeszcze nie testowałam . I masz racje z tym ze prezenty dla konsultantek powinny byc wybierane co do wieku .

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W katalogach już dawno tej linii nie widziałam. Bo może bym na próbki chociaż się skusiła gdyby były ;). A ten krem z pewnością nie działa jak ta emulsja z tego co poczytałam w recenzjach ;)

      Usuń
  2. Filtr ma całkiem niezły :) przedział wiekowy nie mój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój niestety też nie ale szkoda było mi go wyrzucić ;). Ale mam jeszcze kremy z linii Vitale i te przynajmniej według opisu powinny lepiej się u mnie sprawdzić ;).

      Usuń
  3. ja bardzo lubię serum z tej serii 35+ i mimo niedopasowania wiekowego zapas próbek mam i cały czas uzupełniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie też zamówiłam sobie próbki tego serum i to zupełnie inna bajka - jest świetne, a skóra po nim taka milusia <3 :) Też muszę sobie próbek jeszcze zamówić ;)

      Usuń