Łączna liczba wyświetleń

środa, 13 listopada 2013

Żele Avon Naturals - Morela i Masło Shea, Lilia i Gardenia, Pomarańcza i Imbir

Dzisiejszy post to kolejny z cyklu postów, gdzie opisuję jeden produkt z wyszczególnieniem na różne wersje zapachowe. Postanowiłam napisać o żelach pod prysznic z Avonowej linii Naturals. Przyznam na wstępie jednak, że zdecydowanie wolę żele Senses niż te opisywane w aktualnej recenzji i wątpię, że sięgnęłabym po nie gdyby nie korzystniejsza cena zestawu produktów czy czysty przypadek :).

Żeby nie powtarzać się w poszczególnych recenzjach podam kilka informacji ogólnych. Żele Naturals dostajemy w plastikowych, przezroczystych buteleczkach na zatrzask, o pojemności 200 ml. Naklejki na przedniej ściance przedstawiają składniki naturalne, na których oparto dany wariant żelu. Produkty te dobrze się pienią. Są średnio wydajne. Żele te różnią się nieco pod kątem działania i to zasygnalizuje w opisach poszczególnych wersji zapachowych. Cenowo nie są najtańsze - ja za jeden z żeli w wersji demo dla konsultantek płaciłam chyba 4,99 zł, ale w katalogu najniższą ceną jaką kojarzę była 6,99 zł. Według mnie dość drogo za przeciętny i mały produkt. Lepiej sięgnąć już po ładniejsze zapachowo żele Senses (cena około 5-6 zł za 250 ml lub 10-11 zł za 500 ml) lub jakieś drogeryjne produkty.

A oto pierwszy recenzowany żel:


AVON, NATURALS BODY, NOURISHING INDULGENCE, ŻEL POD PRYSZNIC MORELA I MASŁO SHEA (APRICOT AND SHEA, SHOWER GEL) 



Informacje od producenta:
Eksplozja odżywienia dla twojego ciała. Żel pod prysznic Morela i Masło Shea rewitalizuje skórę, łagodzi i nawilża, pozostawiając ją odświeżoną. Oczyszcza i odżywia skórę, pomaga zachować jej naturalne nawilżenie.
Działanie: Łagodnie myje i nawilża skórę 
Sposób użycia: Nalej na mokrą myjkę, gąbkę lub bezpośrednio na dłoń. Spień i rozprowadź na ciele, po czym spłucz.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamide Mea, Cocamidopropyl Betaine, Glycol Stearate, Parfum, Acrylates Copolymer, Sodium Chloride, Phosphoric Acid, Disodium Edta, Potassium Hydroxide, Mica, Alcohol Denat, Methylchloroisothiazolinone, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter Extract, Prunus Armeniaca (Apricot) Fruit Extract, Methylisothiazolinone, Cl 77891, Cl 15510, Cl 19140, Linalool, Hexyl Cinnamal, Limonene <1020416-001>.


Cena regularna: 17 zł
Pojemność: 200 ml

Na pierwszy ogień idzie najfajniejszy z opisywanych żeli czyli Morela i Masło Shea. Trafił do mnie w zestawie z balsamem do ciała i mgiełką zapachową z tej serii. Zależało mi na mgiełce, ale że była okazja zamówić cały zestaw za jakieś 10 zł to skorzystałam z tej możliwości :). Żel ten pachnie słodko, (ale nie mdło), owocowo, soczyście i pobudzająco. Jest dość gęsty, o pomarańczowym kolorze z perłową poświatą. Piana powstała z tego żelu jest lekka i delikatna. Żel dobrze oczyszcza i nawilża delikatnie skórę. Nie podrażnia i nie wysusza. Według mnie bardzo dobry żel i gdyby był większy i tańszy może bym do niego wróciła :). Ocena uwzględnia opisane także wyżej cechy wspólne dla wszystkich żeli.









Ocena: 7/10
(za zapach, działanie, opakowanie)

















A oto kolejny żel:


AVON, NATURALS BODY, JUICY MOISTURE, ŻEL POD PRYSZNIC LILIA I GARDENIA (LILY & GARDENIA, SHOWER GEL)



Informacje od producenta:
Orzeźwienie dla twojej skóry skąpanej w słońcu. Lilia i gardenia zapewniają uczucie świeżości i orzeźwienia przez wiele godzin. Oczyszcza i orzeźwia Twoją skórę.
Działanie: Żel pod prysznic tworzy apetyczną piankę, która oczyszcza i odżywia skórę. 
Sposób użycia: Stosuj pod prysznicem na wilgotną skórę. Masuj delikatnie ciało kolistymi ruchami. Dokładnie spłucz.




Skład:  Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamide Mea, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum, Polysorbate 20, Disodium Edta, Peg-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, Phosphoric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Phenoxyethanol, Gardenia Florida Flower Extract, Lilium Candidum Bulb Extract, Methylisothiazolinone, Potassium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Cl 19140, Cl 14700, Cl 42090,  Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Hexyl Cinnamal <1002928-010>.

Cena regularna: 17 zł
Pojemność: 200 ml




Ten żel nie przekonał mnie zupełnie do siebie. Również trafił do mnie w zestawie, z którego chciałam wypróbować mgiełkę i mus, a że cena zestawu wynosiła około 12 zł, więc żal było nie skorzystać. Zapach mgiełki z tej serii podobał mi się, jednak w żelu jest on już mniej przekonujący, nawet pokusiłabym się o stwierdzenie, że męczący. Kosmetyk pachnie kwiatowo - trochę jaśminowo jak dla mnie. Ten żel był ma jasnozielony kolor i jest przezroczysty, a nie perłowy jak ten morelowy. Oczyszcza nie najgorzej, ale korzystanie z niego nie daje tyle przyjemności co opisywanego wyżej wariantu. Piana nie jest taka przyjemna, żel nie nawilża a moja siostra podejrzewała nawet, że wysuszył i podrażnił jej skórę, choć ja u siebie tego zjawiska nie zaobserwowałam. Ocena uwzględnia opisane także wyżej cechy wspólne dla wszystkich żeli.



Ocena: 4/10
(za opakowanie, działanie oczyszczające)









 I wreszcie najnowszy żel:


AVON, NATURALS BODY, NOURISHING INDULGENCE, ŻEL POD PRYSZNIC POMARAŃCZA I IMBIR (SPICED ORANGE & GINGER, SHOWER GEL)



Informacje od producenta:
100% inspiracji naturą - energetyzująca pomarańcza i imbir dla twojego ciała. 
Działanie: Żel pod prysznic Pomarańcza i Imbir łagodnie myje i nawilża skórę. Sprawia, że jest aksamitna w dotyku. 
Sposób użycia: Nalej na mokrą myjkę, gąbkę lub bezpośrednio na dłoń. Spień i rozprowadź na ciele, po czym spłucz.

SkładAqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamide Mea, Cocamidopropyl Betaine, Glycol Stearate, Parfum, Acrylates Copolymer, Sodium Chloride, Phosphoric Acid, Disodium Edta, Potassium Hydroxide, Mica, Alcohol Denat, Methylchloroisothiazolinone, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Extract, Methylisothiazolinone, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Cl 77891, Cl 19140, Cl 14700, Coumarin, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Hexyl Cinnamal, Limonene <1022690-003>.

Cena regularna: 17 zł
Pojemność: 200 ml











Pomarańczowy żel trafił do mnie przypadkiem. Zamówiłam mgiełkę, a przez pomyłkę otrzymałam żel. Nie ubolewałam nad tym, bo w końcu taki produkt się nie zmarnuje. Ten żel to jednak bardzo przeciętny produkt. Liczyłam, że będzie to produkt o rozgrzewającym, otulającym zapachu, idealny do zimowych kąpieli, ale tak niestety nie jest. Zapach podobnie jak wersji Lilia i Gardenia męczący - alkoholowy, mało pomarańczowy. To taka sztuczna pomarańcza z dodatkiem być może i imbiru. Żel ma jasnopomarańczową barwę i jest perłowy. Oczyszcza dobrze, ale bez rewelacji. Również nie nawilża, ale też nie wysusza. Ocena uwzględnia opisane także wyżej cechy wspólne dla wszystkich żeli.











Ocena: 4/10
(za opakowanie, działanie)


4 komentarze:

  1. lubie ich zapachy ale nie powalaja na kolana :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nawet zapachy aż tak nie przypadły do gustu :). A działanie - bardzo przeciętne.

      Usuń
  2. Nie miałam do tej pory żadnego z tych zapachów . Posiadałam malinowy, struskawkowy i arbuzowy . Na lato sprawdzały się niesamowicie zwłaszcza dzięki zapachom ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie nawet zapachy nie urzekają. Zapachu arbuza nie znoszę, ani truskawki (w Naturalsach) więc może kiedyś malinkę wypróbuję ;)

      Usuń