Łączna liczba wyświetleń

środa, 30 października 2013

Avon, Clearskin, spray na plecy przeciw wypryskom

Witam Was serdecznie! :)
Mam nadzieję, że uda pisać mi się posty z recenzjami regularniej niż w ostatnim czasie. Dzisiaj więc kilka słów o dziwnym produkcie z Avonowej linii Clearskin. Na celownik idzie spray na plecy przeciw wypryskom.


AVON, CLEARSKIN, BLEMISH CLEARING, SPRAY NA PLECY PRZECIW WYPRYSKOM Z 2% KWASEM SALICYLOWYM (BACK TREATMENT SPRAY WITH 2% SALICYLIC ACID)


Informacje od producenta: 
Ten lekki, nietłusty spray na plecy i ramiona wnika głęboko w pory i pomaga wyeliminować wypryski , jednocześnie zapobiegając powstawaniu nowych. Szybko się wchłania, nie lepi się i nie wysusza skóry. Przebadany dermatologicznie. Hipoalergiczny. Nie powoduje powstawania zaskórników.
Sposób użycia: Stosować na oczyszczoną skórę ramion i pleców, w miejscach szczególnie narażonych na wypryski - początkowo raz dziennie, następnie w razie potrzeby stopniowo zwiększać ilość aplikacji do 2-3 dziennie. Jeśli wystąpi podrażnienie lub uciążliwa suchość skóry, stosować raz na dzień lub co drugi dzień. Jeżeli podrażnienie będzie się utrzymywać, zaprzestać stosowania produktu u zasięgnąć porady lekarskiej. Nie stosować na skórę twarzy. Unikać kontaktu z oczami.



Skład: Aqua, Alcohol Denat, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Extract, Salicylic Acid, Trideceth-9, Potassium Hydroxide, Parfum, Citric Acid, Disodium Edta, Pyridoxine HCL, Triticum Vulgare (Wheat) Extract <1016523-002>.

Cena regularna: 14 zł
Pojemność: 100 ml




Ten produkt zamówiłam, gdyż była promocja na 2 dowolne produkty za 13,98 zł i zamówiłam go razem z żelem Skin So Soft. Ciekawiło mnie jaki to wpływ na skórę pleców może mieć to psikadło, a przyznam, że czasami na plecach wyskakują mi różne niespodzianki. Spray dostajemy w buteleczce o pojemności 100 ml. Zarówno buteleczka jak i sam spray są przezroczyste. Pompka nie zacina się. Spray ma alkoholowy zapach, który z czasem łagodnieje i nie czuć go na skórze a jest identyczny jak chyba wszystkich produktów Clearskin. Produkt faktycznie szybko się wchłania i nie lepi się. Nie używam go na tyle regularnie, by stwierdzić jednoznacznie czy wysusza skórę czy nie. Był czas, że używałam go regularnie tydzień dwa razy dziennie i nie zauważyłam, by skóra pleców była wysuszona. Spray mimo obecności w składzie dużej dawki alkoholu nie podrażnił mojej skóry. Co zatem ten spray robi? Mam wrażenie, że w czasie kiedy sięgałam po niego codziennie wypryski istniejące nieco szybciej się goiły, a nowe nie pojawiały się. Kosmetyk jest wydajny i nadal mam pół opakowania mimo, że dość często go używam.  Nie jest jednak aż tak wielkim problemem dla mnie kilka wyprysków na plecach, a więc nie wiem czy do tego produktu powrócę. Myślę, że jeśli ktoś boryka się z problemem niedoskonałości na plecach czy ramionach to może wypróbować ten kosmetyk :).



Ocena: 7/10
(za działanie, wydajność, opakowanie, konsystencję)







2 komentarze:

  1. Ja mam spory problem z syfkami na plecach :/ Spray wygląda ciekawie, ale boję się jak by było z moją systematycznością :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnoszę wrażenie, że właśnie cała magia tego sprayu polega na systematyczności a u mnie też z nią kiepsko ;)

      Usuń