Łączna liczba wyświetleń

sobota, 5 października 2013

Post zakupowy - Avon 14/2013 i inne drobiazgi ;).

Dzisiaj post zakupowy z ostatniego czasu :).

Biedronka i Kaufland:


W Biedronce skusiłam się na płyn micelarny BeBeauty o którym w świecie blogerskim pisano już nie raz. Nie miałam wcześniej z nim do czynienia, więc trafił do koszyka, chociaż zbyt szybko nie trafi do użytku :). W Kauflandzie zaś moja mama zwróciła uwagę na te oto duże płatki kosmetyczne. Jest ich 40 i kosztowały chyba 2,19 zł. Używałam już ich i jestem zadowolona :).

Od lewej:
- Ziaja Med, kuracja antybakteryjna, reduktor trądziku punktowy (15 ml) - 9,99 zł
- zestaw: Ziaja Med, kuracja antybakteryjna, krem redukujący trądzik (50 ml), żel myjący (200 ml) - 12,98 zł
- Ziaja Med, kuracja antybakteryjna, tonik oczyszczający (200 ml) - 9,98 zł
- Ziaja, krem ochronny UVA i UVB lato zima (50 ml) - gratis do zakupu produktów Ziaja za ponad 20 zł

W małej aptece blisko mojego miejsca zamieszkania skusiłam się na produkty z Ziaji. Kupiłam chyba całą serię produktów z kuracji antybakteryjnej. Używałam już kremu i żelu z tej serii jakiś czas temu i zużyłam nawet po 2 czy 3 opakowania, bo są to naprawdę dobre produkty.

A teraz to co lubię najbardziej, czyli Avon. W końcu dotarła do mnie paczka z drugim zamówieniem a tam już wybrałam co nieco dla siebie :).

 Od lewej:
- Care, intensywnie nawilżający balsam do ciała z mleczkiem pszczelim (400 ml) – 9,99 zł
- Advance Techniques, Styling, spray dodający blasku (100 ml) – 7,99 zł
- Advance Techniques, Styling, spray termoochronny do stylizacji włosów (100 ml)- 5,99 zł
-  zestaw Planet Spa: relaksująca mgiełka do pościeli Rumianek i Lawenda (100 ml), relaksujący balsam do ciała Rumianek i Lawenda (10 g) – 8,99 zł
- Planet Spa, Masło Shea i Imbir, odżywczy krem do dłoni i stóp z masłem shea i imbirem (75 ml) – 5,99 zł
- Planet Spa, Sekrety Egiptu, krem do rąk i stóp z ekstraktem z lilii wodnej (75 ml) – 8,99 zł
- zestaw Foot Works Imbir i Biała Herbata: krem do stóp (75 ml), peeling do stóp (75 ml), maska do stóp (75 ml)


Balsam z mleczkiem pszczelim w końcu trafił w moje ręce mimo, że powinno mieć to miejsce miesiąc temu. W wyniku pomyłki zamiast 2 tych balsamów (jeden dla babci, jeden dla mnie) otrzymałam 2 inne balsamy oraz 2 kremy z mleczkiem pszczelim - z pewnością przydadzą się. Jeden krem do twarzy dałam siostrze i jest zadowolona, a omyłkowy balsam z masłem kakaowym również jest rewelacyjny. Ten balsam z mleczkiem pszczelim został już użyty przeze mnie i wydaje mi się, że stanie się moim ulubieńcem balsamowym ;).


Avon wprowadza kilka nowości jeśli chodzi o linię produktów Planet Spa. W katalogu 14 debiutowała seria Sekrety Egiptu i zamówiłam sobie krem do rąk i stóp (mam też maseczkę zamawianą wcześniej). W katalogu 15 pojawiają się wznowione serie odżywcza z imbirem i masłem shea (krem do dłoni i stóp, maseczka do twarzy i szyi, emulsja oczyszczająca do twarzy - wszystkie o pojemności 75 ml) oraz relaksująca z rumiankiem i lawendą (mgiełka do pościeli - 100 ml, sól do kąpieli -195 g oraz balsam do ciała - 10 g). Zainteresowała mnie mgiełka z serii relaksującej a że bardziej opłacało się wziąć ją z tym balsamem to zamówiłam zestaw. Z serii odżywczej skusiłam się na krem do rąk i stóp, jednak nie jest to krem do wsmarowania a do zmycia. Dziwny kosmetyk, ale zobaczymy po zastosowaniu jakie da efekty  :).


Ponadto z racji nadchodzących chłodów pojawia się też nowa linia w serii Foot Works: Imbir i Biała Herbata, którą zamówiła sobie moja siostra. W jej skład wchodzą krem, peeling i maska do stóp - wszystkie o pojemności 75 ml standardowej dla kosmetyków FW.



Swoje oblicze zmieniają także produkty Advance Techniques z linii Styling. Według mnie nowy design jest o wiele lepszy - taki nowoczesny i naprawdę przyciąga uwagę :). Ja wybrałam dla siebie spray termoochronny, zaś mama spray dodający blasku, gdyż lubi go używać.


Dla porównania zdjęcie sprayu dodającego blasku oraz sprayu termoochronnego w starym, różowym opakowaniu i nowym czarnym.



Płyn do kąpieli i korektor Color Trend to tak jakby prezent od babci. Kiedyś dostała w prezencie od nas płyn w zestawie na święta, ale ze względu na to, że nie ma wanny oddała go nam, zaś korektora nie używała więc przygarnęłam go ja :).

Z kolejnego 15 katalogu póki co z pewnością zamówię próbki nowych zapachów damskich na katalog 16: Luxe, Pretty Glamorous i Rare Diamonds. Zastanawiam się nad zamówieniem brokatu z Color Trend, sprayu prostującego włosy, balsamu do ust z witaminą E, kremu do rąk, stóp i łokci i rękawiczek do ekranów dotykowych. Wszystko jak zwykle jest jednak kwestią otwartą ;).

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę Wam udanego weekendu! :)

4 komentarze:

  1. Zamówiłam ten krem do rąk i stóp i nawet nie doczytałam, że do zmycia :p Bez zmywania dobrze się spisuje, zwłaszcza na stopach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałabym, że jest on do zmywania i nie zamierzam go również zmywać. Jeśli mówisz, że dobry to cieszę się że go wzięłam ;)

      Usuń
    2. Przeczytałam właśnie co tam piszą na tubce i zmyciu nie jest napisane, tylko starciu:P Piszą też o skarpetkach i rękawiczkach, więc wydaje mi się, że chodzi o starcie tego co zostanie po ich zdjęciu, bo daje się wtedy grubszą warstwę.

      Usuń
    3. No właśnie też mi o starcie chodziło tylko napisałam zmycie, a może to sugerować, że do zmycia z wodą - moje niedopatrzenie :).
      Ale o skarpetkach i rękawiczkach u mnie nic nie ma tylko o tym żeby zawinąć stopy/dłonie w ciepły ręcznik na 3-5 minut i zetrzeć :)

      Usuń