Łączna liczba wyświetleń

środa, 18 września 2013

Isana, intensywny krem do rąk z 5% urea

Dzisiaj postanowiłam napisać o kremie do rąk idealnym :).

ISANA, INTENSYWNY KREM DO RĄK Z 5% UREA (HANDCREME INTENSIV 5% UREA MIT GLYCERIN)


Informacje od producenta:
- pielęgnacja i ochrona dla bardzo suchej skóry
- z zawartością cennego urea, masła shea jak również wartościowych substancji czynnych takich jak panthenol i wosk pszczeli
- szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze
- pH przyjazne dla skóry - przebadany dermatologicznie
- przechowywać w temperaturze pokojowej









Skład: Aqua, Glycine Soja Oil, Glycerin, Urea, Sodium Lactate, Cetyl Alcohol, Stearic Acid, Glyceryl Stearate SE, Caprylic/Capric Triglyceride, Butyrospermum Parkii Butter, Cera Alba, Panthenol, Carbomer, Parfum, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Xanthan Gum, Linalool, Hexyl Cinnamal, Citronellol. 

Cena regularna: 5,49 zł
Pojemność: 100 ml




Ten krem do rąk jest doskonałym produktem. Kupiłam go
kiedyś przypadkiem w promocji - chciałam po prostu kupić jakikolwiek krem do rąk. Ten okazał się strzałem w dziesiątkę. Dostajemy go w typowym dla kremów do rąk marki Isana opakowaniu o pojemności 100 ml zamykanym na solidny zatrzask. Opakowanie jest sztywne, ale na tyle miękkie, że bez trudu można je rozciąć przy końcówce opakowania. Krem ma biały kolor i gęstą konsystencję. Pachnie kremowo, ale ciężko opisać mi ten zapach. Dla mojego nosa jest on przyjemny i delikatny. Kosmetyk jest niezwykle wydajny i wystarczy niewielka ilość by ukoić suchą skórę dłoni. Krem działa rewelacyjnie - silnie nawilża, wygładza, przynosi ukojenie i ulgę w przypadku naprawdę przesuszonej skóry (a ja mam taką często, bo rzadko używam kremów do rąk). Po jego zastosowaniu skóra staje się gładka, miękka i delikatna. Jest odżywiona a jej stan widocznie się poprawia. Tak jak obiecuje producent nie zostawia tłustej warstwy na skórze, choć delikatny film na niej zostaje, ale ja mam takie odczucie w przypadku każdego smarowidła do dłoni, stąd moja niechęć do ich regularnego użytkowania. Tego kremu używam zawsze na noc w większej ilości i już od razu po użyciu dłonie są odmienione. Efekt utrzymuje się przez kolejny dzień i smaruje je ponownie dopiero wieczorem przed zaśnięciem. Reasumując jest to jeden z najlepszych (o ile nie najlepszy) krem do rąk z jakim miałam od czynienia. Jest tani (często są na niego promocje i kosztuje 3 zł), mega skuteczny, wydajny i łatwo dostępny (w drogeriach Rossmann). Jednym słowem: REWELACJA! :)

Krem ten używałam po raz pierwszy 2 lata temu zimą. Później używałam innych kremów z Isany i nie tylko, które kupiłam z ciekawości, ale żaden nie mógł się z nim równać. Teraz w końcu znów sięgnęłam po niego a kiedy skończę jego użytkowanie wrócę do innego fajnego kremu do rąk a mianowicie do glicerynowego kremu do rąk z Avonu. Ponadto testować będę inne kremy Avonowej serii Care - z mleczkiem pszczelim oraz Ekspresowe nawilżenie. Interesuje mnie też krem z Anidy z woskiem pszczelim i olejek makadamia, ale niestety nigdzie nie miałam okazji go spotkać. Do kremu z Isany wrócę nieraz, ale ze względu na moją otwartość na nowości może nie prędko to nastąpić :).



Ocena: 10/10
(za działanie, cenę, zapach, konsystencję, opakowanie)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz