Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 maja 2013

Gadżety do pielęgnacji ciała Avon

Dzisiaj postanowiłam napisać o gadżetach z Avonu, a mianowicie o masażerze Solutions, 2 w 1 szczoteczce i gąbce do twarzy Planet Spa oraz szczoteczce do oczyszczania twarzy Clearskin. Produkty nie są na stałe dostępne w sprzedaży, pojawiają się sporadycznie w katalogach.



PRZYRZĄD DO MASAŻU SOLUTIONS



Informacje od producenta:
Urządzenie do masażu pomoże Ci wzmocnić efekty działania produktów do pielęgnacji ciała Solutions.
Cena regularna: 15 zł 
Wymiary: 11 cm (długość) x 8,7 cm (szerokość) x 4,2 cm (wysokość, z kolcami - 5,5cm)


Masażer ten od razu wpadł mi w oko. Już dawno temu mi się podobał tylko był chyba w innej wersji kolorystycznej i nieco inaczej wyglądał. Odkąd zaczęłam dbać o siebie liczyłam, że coś takiego pojawi się w katalogu i doczekałam się w katalogu 7, który nadal obowiązuje. Była możliwość zamówienia go za 7,99zł przy zakupie dowolnego produktu do ciała Solutions, ale że nie zamawiałam nic z tych kosmetyków kupiłam go w cenie regularnej, i nie żałuję.
Masażer dobrze się sprawdza, choć lepiej stosuje się go na mokrą skórę. Używa się go rewelacyjnie.
Masaż z użyciem tego przyrządu jest przyjemny, nie sprawia bólu i daje widoczny efekt. Skóra staje się napięta, gładka i sprężysta (zakładając, że poużywamy go chociaż kilka dni i że masaż chwilkę potrwa). Używam go raz dziennie w trakcie kąpieli, a później wsmarowuję balsam ujędrniający lub antycellulitowy. Ostatnio jest to Avonowe serum Solutions Cellu-Break, które również zamierzam opisać w niedługim czasie i krótko mogę napisać, że jest skuteczne :).
Dużym plusem tego masażera jest ta gumka która sprawia, że nie spada z dłoni. Przyrząd ma ergonomiczny kształt, dopasowany idealnie do dłoni i śliczny fioletowy kolor. Jest wykonany dokładnie i nie sądzę, że szybko ulegnie zniszczeniu :). Polecam go wypróbować, bo na prawdę jego regularne używanie daje widoczne rezultaty.








2 w 1 SZCZOTECZKA I GĄBKA DO TWARZY

Informacje od producenta:
szczoteczka - głębokie oczyszczanie
gąbeczka - delikatne oczyszczanie

Cena regularna: 15 zł
Wymiary: 8,5 cm (długość), 3 cm (średnica szczoteczki i gąbki)

Produkt ten widziałam tylko w dwóch katalogach w 2013 roku w cenie 9,99 zł. Na wizażu odkryłam, że kilka lat temu dostępny był ten produkt w Avonie tylko w innej kolorystyce. Skusiłam się na ten gadżecik, ale w sumie nie używam go zbyt często, bo szkoda mi jakoś na to czasu. Użyłam go jednak kilka razy po odebraniu paczki. Muszę przyznać, że obie części tego przyrządu dobrze wspomagają oczyszczanie twarzy. Część szczoteczkowa dobrze masuje ale też nieco szoruje skórę, dlatego nie sprawdzi się przy skórze wrażliwej, cienkiej czy podrażnionej. Dla mojej cery mieszanej dobrze się sprawdza. Skóra jest lepiej oczyszczona niż po użyciu samego żelu. Jest miła w dotyku, gładka i nabiera ładnego, zdrowego kolorytu. Dzięki szczoteczce żel lepiej się pieni. Włosie w szczoteczce jest miękkie. Część gąbeczkowa z kolei sprawdzi się właśnie w przypadku skóry wrażliwej. Przyjemnie się jej używa, nie podrażnia cery ale efekt oczyszczenia jest oczywiście słabszy niż ten obserwowany po użyciu szczoteczki. Myślę, że warto wypróbować ten przyrząd jeśli ktoś dużo czasu poświęca na demakijaż i lubi takie wspomagające cuda :).







SZCZOTECZKA DO OCZYSZCZANIA TWARZY CLEARSKIN


Informacje od producenta:
Miękka szczoteczka, która pomaga w dokładnym oczyszczeniu skóry twarzy. Gumowy materiał jest bardzo łatwy w utrzymaniu czystości. 

Cena regularna: 15 zł
Materiał: elastomel termoplastyczny. 
Wymiary: 6,3 cm (długość) x 5cm (szerokość)


Zamówiłam tę szczoteczkę chyba już ze 2 lata temu w zestawie wraz z szybkodziałającym żelem myjącym przeciw wypryskom Clearskin za 12,99 zł. Szczoteczka leży gdzieś w szafce. Też nie używam jej z podobnych przyczyn jak produktu z Planet Spa. Ta szczoteczka jest wykonana z takiej jakby gumy - miękkiej, elastycznej. Ma niewielkie wypustki, które masują twarz. Łatwo ją utrzymać w czystości. Dzięki jej używaniu żel lepiej się pieni, skóra jest dokładniej oczyszczona i wygładzona. Zdecydowanie gadżet ten wspomaga oczyszczanie oraz daje efekt słabego peelingu. Działanie masujące wypustek sprawia, że skóra nabiera zdrowego kolorytu i jest zaróżowiona.








Jedynym minusem opisanych produktów jest ich dostępność. Nie są dostępne w regularnej sprzedaży, w katalogu pojawiają się naprawdę rzadko. Jeśli jednak już są dostępne myślę, że warto zamówić je i wypróbować jeśli ma się czas i chęci na wspomaganie urody takimi przyrządami :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz