Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 28 maja 2013

Today Tomorrow Always Amour

Pogoda nie dopisuje więc postanowiłam napisać o czymś co uwielbia każda kobieta, czyli o perfumach. Opiszę dzisiaj wodę perfumowaną z Avonu - Today Tomorrow Always Amour. Zapach został wprowadzony w katalogu 7/2013. 

TODAY TOMORROW ALWAYS AMOUR EDP (EAU DE PARFUM)





Informacje od producenta:
Płatki jaśminu, magnolia i konwalia - ta piękna mieszanka rozkwita na skórze zapachem niewinnej miłości. TTA Amour to nowy zapach z popularnej linii Today Tomorrow Always. Kwintesencja związku pełnego harmonii i miłości. Ten magiczny zapach otwiera się radosnym cytrusem wzmocnionym przez zielone akcenty i różowy pieprz, który rozpala uczucia. Serce zapachu przepełniają białe kwiaty: biała magnolia i płatki jaśminu rozkwitają niczym pierwsza miłość. Amour oparty jest na mocnej bazie drzewa sandałowego, cedrowego i piżma, które symbolizują przywiązanie charakteryzujące związek oparty na prawdziwej i czułej miłości.






Kategoria: kwiatowa
Nuty głowy: nuty zielone, cytrusy, różowy pieprz
Nuty serca: magnolia, jaśmin
Nuty bazy: drzewo sandałowe, cedr, piżmo






Skład: Alcohol Denat, Aqua, Parfum, Benzyl Alcohol, Citral, Hydroxycitronellal, Isoeugenol, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxyaldehyde, Linalool, Benzyl Benzoate, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone <1020936-001>

Cena regularna: 75 zł
Pojemność: 30 ml









Jak tylko zobaczyłam ten zapach w ofercie Demo dla konsultantek uznałam, że zamówię go. Nie wiem czemu, ale stwierdziłam, że będzie ładny (skojarzył mi się z innym zapachem z serii Romantic Voyage, który był śliczny) i całe szczęście, że instynkt mnie nie zawiódł :). Woda ta ma urocze opakowanie z białymi, kwiatowymi elementami ornamentowymi. Według mnie ma taki nieco zielony kolorek, choć nie jest to zbytnio widoczne. Jest idealny na wiosenno-letnią porę - ożywia zmysły, nie przytłumia. Mnie osobiście wprawia w świetny humor. Zapach jest delikatny, początkowo świeży zaś później nabiera nieco charakteru. Skojarzenie z pierwszą, niewinną miłością wydaje mi się trafne. Tuż po psiknięciu czuć cytrusowe nuty które wprawiają w radosny nastrój a z czasem zmienia się w bardziej wyrafinowaną kompozycję. Polubiłam ten zapach do tego stopnia, że zamówiłam sobie drugie opakowanie, chociaż przyznam, że nie używam go na co dzień, bo trochę mi go szkoda. Obawiam się, że przy tej pojemności nie wystarczy na zbyt długo. Amour jest trwałym zapachem - ja osobiście na ubraniach, włosach a nawet skórze czuję go cały dzień.

Dla mnie TTA Amour jest rewelacyjny, chociaż szkoda, że ma trochę wysoką cenę (oczywiście przy opuście dla konsultantki i tak zapłacę za niego mniej ale jednak jest to 30 a nie 50 ml). Pokochałam go całym serem :).


Ocena: 9,5/10
(za zapach, opakowanie, trwałość)
Nie daję 10 ponieważ zapach nie jest jednak zbyt tani, no i ta mała pojemność.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz