Łączna liczba wyświetleń

środa, 29 maja 2013

Isana, krem do rąk Kwiat Pomarańczy

Dzisiaj opiszę krem do rąk z Isany - Kwiat Pomarańczy. Krem kupiłam kilka miesięcy temu w Rossmannie, jednak była to edycja limitowana, więc nie sądzę, że można go jeszcze dostać.


ISANA KREM DO RĄK KWIAT POMARAŃCZY (HANDCREME ORANGEBLUTE)

Informacje od producenta:
Pielęgnacja i ochrona dla sprężystej, pięknej skóry dłoni.
Działanie i pielęgnacja: Isana krem do rąk kwiat pomarańczy o świeżym zapachu pomarańczy i kwiatu pomarańczy został opracowany specjalnie do pielęgnacji suchej skóry dłoni. Bogata formuła pielęgnująca z masłem kakaowym, pantenolem i gliceryną intensywnie rozpieszcza dłonie. Dopełnieniem kompozycji pielęgnującej jest wysokowartościowy olej z pestek moreli. Krem do rąk łatwo się rozprowadza i szybko wchłania nie pozostawiając na skórze klejącej się warstewki.
Bez olejów mineralnych, bez silikonów, bez parabenów.
Tolerancja przez skórę - pH przyjazne dla skóry, tolerancja potwierdzona dermatologicznie. 





Skład: Aqua, Glycerin, Isopropyl Palmitate, Glyceryl Stereate SE, Ethylhexyl Stearate, Cetyl Alcohol, Butylene Glycol, Phenoxyethanol, Theobroma Cacao Butter, Panthenol, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Ocytldodecanol, Sodium Cetearyl Sulfate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Parfum, Ethylhexylglycerin, Copernicia Cerifera Cera, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Flower Extract, Propylene Glycol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Linalool. 



Cena: ok. 4zł
Pojemność: 100 ml


Kremów do rąk używam z reguły na noc, ponieważ w ciągu dnia drażni mnie obecność na rękach jakiegoś mazidełka. Krem kupiłam przypadkiem kilka miesięcy temu. Często sięgam po kremy Isany, bo są przyzwoite w działaniu i kosztują grosze. Stwierdziłam, że przydałby mi się jakiś lekki, przyjemnie pachnący krem do rąk i wybór padł na ten ponieważ był nowością.. Zapach kremu faktycznie jest ładny i przyjemny, chociaż nieco sztuczny i chemiczny. Krem ma biały kolor, konsystencję taką akurat - krem nie jest zbyt gęsty, ale też nie rzadki jak woda. Dobrze i szybko się wchłania, jednak zostawia taką niewielką powłoczkę na skórze. Jeśli użyję go na noc to rano dłonie są miękkie i gładkie oraz nawilżone, jednak efekt ten utrzymuje się wyłącznie przy regularnym stosowaniu, ale to akurat tyczy się każdego kosmetyku pielęgnacyjnego. Co do wydajności mi wystarczył na kilka miesięcy, ale używam go wtedy kiedy mi się przypomni. Według mnie jednak jest wydajny. Dla mnie ten krem to taki średniaczek. Używałam lepszych kremów do rąk (jak chociażby Avon Care glicerynowy czy Isana z 5% urea) ale też zdarzały się gorsze. Ten nawilża dłonie, sprawia, że wyglądają lepiej jednak nadaje się chyba dla osób które regularnie pielęgnują dłonie i nie mają większych problemów z nawilżeniem skóry dłoni. Ja kremów do rąk nie używam regularnie więc jeśli już użyję oczekuję że kosmetyk zregeneruje moje dłonie :).


Ocena: 5/10
(za zapach, pojemność, cenę)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz