Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 9 maja 2013

Witam serdecznie na moim blogu :).
Przygodę z pisaniem w Internecie zaczęłam kilka lat temu prowadząc photobloga, takiego jak pisze spora liczba nastolatek. Pisać lubię i sądzę, że potrafię. Język polski zawsze był jednym z moich ulubionych szkolnych przedmiotów. Teraz jestem studentką I roku turystyki i rekreacji. W sierpniu skończę 21 lat. Ze względu na bezrobocie (oby chwilowe) i wynikający z tego nadmiar wolnego czasu oraz bycie kobietą, która uwielbia kosmetyki i wszystko co z kobiecością związane postanowiłam założyć bloga. O czym tutaj będę pisać i czy będę robić to regularnie, tego jeszcze nie wiem. Postaram się podzielić z Wami moją opinią na temat kosmetyków (przeważać będzie opinia o kosmetykach Avon, ponieważ jestem konsultantką tej firmy), ćwiczeń, muzyki, książek i wielu innych spraw, które zajmują moją głowę :).
A oto ja:

Zapraszam serdecznie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz