Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 25 czerwca 2013

Avon - Mydło peelingujące do stóp

W związku z tym, że w katalogu 10, który obowiązuje od 4 lipca jest promocja na ten produkt postanowiłam o nim napisać, bo może któraś z czytelniczek się na niego skusi, a na prawdę warto :).


AVON, FOOT WORKS HEALTHY, MYDŁO PEELINGUJĄCE DO STÓP (HEALTHY, EXFOLIATING SOAP, APRICOT KERNEL & ALGAE)

Informacje od producenta:
Mydło do peelingu stóp z wyciągiem z morskich alg i sproszkowanymi pestkami moreli usuwa suchy, stwardniały naskórek, nawilża skórę stóp oraz ma działanie oczyszczające i złuszczające. 
Sposób użycia: Stosować według potrzeb na stwardniałą skórę stóp.






Skład: Sodium Tallowate, Aqua, Sodium Cocoate, Glycerin, Parfum, Prunus Armeniaca (Apricot) Seed Powder, Sodium Chloride, Chondrus Crispus, Tetrasodium Edta, Tetrasodium Editronate, Cl 77891, Cl 74160, Citral, Geraniol, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene <1021944-002>

Cena regularna: 14 zł
Pojemność: 75 g





To mydełko zaintrygowało mnie, gdy zobaczyłam je w katalogu. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z takim produktem, więc z racji atrakcyjnej ceny 5,99 zł zamówiłam sobie dwie sztuki. Po kupieniu mydło poleżało w szafce trochę czasu, bo jakoś nie składało się, żebym go użyła. A kiedy już po nie sięgnęłam jakie było moje odczucie? Mydło w przeznaczeniu ma być stosowane do stóp, więc tak też go użyłam za pierwszym razem. Mydło pachnie jak każde zwykłe mydło, nie ma jakiegoś konkretnego zapachu. Ma niebieski kolor i widoczne drobinki (zapewne sproszkowane pestki moreli). Jest małe, poręczne i wygodnie się je trzyma w ręce. Kosmetyk wygładził skórę stóp (chociaż jeśli ma się bardzo stwardniałe pięty nie zdziała cudu) oraz oczyścił ją. Spodziewałam się jakieś spektakularnego efektu, zwłaszcza że latem o stopy wypadałoby dbać a efekt jest po prostu zadowalający. Mydełko znów poleżało kilka dni. Użyłam go drugi raz, ale już nie tylko na stopy, lecz także na łydki i uda. I tutaj spotkała mnie miła niespodzianka. Mydło rewelacyjnie spisało się jako zastępca peelingu do ciała. Świetnie szoruje skórę i dzięki temu staje się ona miękka, gładka i jędrniejsza. Trzeba jednak uważać z używaniem mydła na skórę, jeśli jest ona cienka, wrażliwa czy też podrażniona. W takich przypadkach zupełnie się do tego ono nie nadaje, tym bardziej, że nieco wysusza skórę. Ja i tak zawsze po kąpieli używam jakiegoś kosmetyku nawilżającego, więc ten chwilowy dyskomfort suchej skóry specjalnie mi nie przeszkadza. Według mnie mydełko jest wydajne. Używałam je już kilka razy a nadal jest go bardzo dużo. Podsumowując polecam ten produkt wszystkim, którzy szukają jakiejś ciekawej alternatywy dla zwykłych peelingów i  mają normalną skórę. Mydełko nie może się równać z genialnym peelingiem kawowym, ale za aktualną cenę (2 mydełka za 12,98 zł) myślę, że można je wypróbować i stosować chociaż raz w tygodniu dla wygładzenia skóry, którą teraz w letnie dni często się pokazuje :). Ja mydełko polubiłam i zamówię je w obecnej ofercie :).


 Ocena: 9/10
(za cenę, działanie, wydajność)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz