Łączna liczba wyświetleń

piątek, 21 czerwca 2013

Puder sypki Avon Ideal Flawless


W związku z tym, że jedna z Was zapytała o puder sypki z Avonu to powiem, że użyłam go dopiero raz ale wrażenie jest bardzo dobre! :) Mnie w tym pudrze skusiła pojemność (18 g) i jego cena w ofercie dla konsultantek (17 zł). Jeśli chodzi o pudry sypkie do czynienia miałam z Essence Fix & Matte (jest dobry, ale ten biały kolor zwłaszcza przy opalonej cerze latem nie zdaje całkiem egzaminu) i My Secret Loose Powder (który uważam za świetny, szkoda tylko że ciężko go dostać w ostatnim czasie). Pudru z Avonu wybrałam odcień Fair i po usunięciu folii znajdującej się w pudełku początkowo byłam w szoku - stwierdziłam, że ten puder jest bardzo ciemny (na załączonym zdjęciu wygląda jakby był jasny ale to tylko kwestia światła). Po nałożeniu na skórę jednak wcale nie jest tak ciemny i staje się niewidoczny. Powiedziałabym że jest taki półtransparentny. Dobrze łączy się ze skórą, ale delikatnie ją przyciemnia, wyrównuje koloryt cery. Spadło mi go trochę na ubranie i nie było żadnych plam. Użyłam go około 10 i do wieczora cera była matowa i nie błyszczała się.
Po jednym użyciu ciężko mi go ocenić, więc nie jest to typowa recenzja. Po miesiącu używania myślę, że będę mogła wyrobić sobie o nim zdanie i wtedy coś więcej o nim napiszę :).






2 komentarze:

  1. sama puder zamowilam i tupie ze zniecierpliwienia :P tez w kolorze fair. Jezuuuuuuuuu kocham Twoj blog za szybkie recenzje avonu

    Magda M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder mogę polecić póki co :)
      A kosmetyki Avonu bardzo lubię i sporo ich zamawiam niestety :D
      Jeśli przy okazji mogę podzielić się z kimś opinią na ten temat to dlaczego nie. W końcu sama przy wyborze kosmetyków często korzystam z opinii internautek ;).

      Usuń