Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 6 czerwca 2013

Produkty zużyte - maj/czerwiec

Udało mi się w ostatnim czasie zużyć część kosmetyków zalegających na półce, by ustąpiły miejsca kolejnym, nowym :D. Nie mam zdjęć wszystkich tych produktów, ponieważ nie miałam kiedy nawet zrobić a już jak poszły do kosza to nie będę ich wyciągać :).



Od lewej:
- Rexona Aloe Vera Antyperspirant (męczę ten produkt i nadal jeszcze jest go sporo ale myślę, że to już kwestia dni więc stąd jego zdjęcie tutaj. Dlaczego używanie go jest męczeniem? O tym już wkrótce napiszę).
- mgiełka Playboy Play It Spicy
- woda toaletowa Avon Slip into...
- woda toaletowa Avon Miami Party
- Synergen płyn do mycia twarzy
- Synergen krem do mycia twarzy 5 w 1
o tych dwóch produktach Synergen napisałam:
http://cosmeticsandwoman.blogspot.com/2013/06/synergen-deep-clean-pyn-do-mycia-twarzy.html


- olejek Avon Skin So Soft ujędrniająco-naprawczy (o olejkach i serii SSS napiszę również jeśli znajdzie się na to czas).

ZAPACHY:
- mgiełka Play It Spicy - ładny zapach, mgiełka bardzo wydajna. Więcej o niej napiszę w poście o mgiełkach które posiadam :)
- woda toaletowa Slip into... - szkoda było mi zużyć końcówki, ale mam już drugie nowe opakowanie. Też postaram się napisać osobny post o tym świetnym zapachu.
- woda toaletowa Miami Party - o niej pisałam tutaj: http://cosmeticsandwoman.blogspot.com/2013/05/powiew-lata.html





Od lewej:
- lakier Essence Multi Dimension 45 So Wanted
- lakier Esscene Multi Dimension 54 Hot Stuff
- lakier Essence Multi Dimension 42 Dress To Party
- lakier Essence Matt Top Coat (bardzo ciekawy produkt, po co kupować matowe lakiery kiedy dzięki jednemu kosmetykowi można mieć wszystkie matowe :). Jeśli go spotkam jeszcze to być może kupię. Więcej może o nim napiszę innym razem w jakimś poście o lakierach).
- szybkoschnący lakier do paznokci Paese 111
- lakier do zdobienia paznokci Wibo Art Liner
- lakier do zdobienia paznokci Sensique Art Nails 312 (tego produktu nigdy nie użyłam nawet. W gratisie bodajże w Naturze dostałam i tak leżał leżał aż czas go wyrzucić).


Więcej o lakierach Multi Dimension oraz Paese napiszę w przyszłości, kiedy najdzie mnie natchnienie na post o lakierach do paznokci.

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam miłego dnia :).
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz