Łączna liczba wyświetleń

piątek, 21 czerwca 2013

Pure O2

Pure O2 to zapachy z kategorii letnich w Avonie. Delikatne, świeże, w prostych opakowaniach i przystępnej cenie. Dostępna jest wersja damska i męska. Miałam do czynienia z obiema, lecz męskiej nie będę w stanie ocenić tak dobrze jak tej dla pań :).



AVON, WODA TOALETOWA PURE O2 DLA NIEJ (EAU DE TOILETTE PURE O2 FOR HER)



Informacje od producenta:
Niczym powiew ożywczego powietrza... Rozbudź zmysły eksplozją nut brzoskwiniowej białej herbaty i lekkich akordów wiciokrzewu otoczonych aromatem mlecznego piżma.

Kategoria: kwiatowo-świeża
Górne nuty (głowy): różowy pieprz, zielony jaśmin, różowa piwonia
Nuty serca: kwiat pomarańczy, róża, budleja (Sterlicja Królewska)
Nuty bazowe: drzewo sandałowe, wanilia, piżmo


Skład: Alcohol Denat, Aqua, Parfum, Citral, Hydroxycitronellal, Coumarin, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene <1017533-001>

Pojemność: 50 ml
Cena regularna: 64 zł







Zapach ten zamówiłam w sumie przypadkiem. Miałam zamówienie na 3 męskie wody i 2 damskie, a przypadkiem damskie też wpisałam 3 i tak stwierdziłam, że za te 14 zł nie będę jej zwracać a po prostu poużywamy ją z siostrą :). Pure O2 zapakowane jest w kartonowe, niefoliowane pudełko a w nim znajdziemy prosty flakonik, bez zbędnych zdobień z napisem na dole "Pure O2". Buteleczka ma atomizer. Co o samym zapachu mogę powiedzieć? Bardzo lekki i przez to średnio trwały. Czuć go na skórze jakiś czas, na włosach z pewnością dłużej, ale trwałość tej wody nie zachwyca, co jednak nie jest według mnie minusem, bo kosztuje niewiele (około 20 zł w promocji) i w założeniu ma być zapachem delikatnym. Początkowo czuję w tej wodzie ciekawe, lubiane przeze mnie świeże nutki, później zapach się zmienia szybko w bardziej subtelny ale też wyrazistszy. Ciężko mi opisać ten zapach, bo jest ładny, ale nie wyróżnia go nic szczególnego. Ot taki prosty zapach o którym można napisać: fajny, prosty i pasujący większości kobiet niezależnie od wieku. Dobry na letnie i upalne dni, bo nie obciąża swoją obecnością nosa a daje przyjemne uczucie świeżości i czystości. Myślę, że porównanie go do ożywczego powietrza jest jak najbardziej trafione. Podoba mi się ten zapach, ale nie wiem czy do niego wrócę, gdyż znam zapachy które lubię o wiele bardziej :). Ten sprawdzi się do codziennego używania chociażby do pracy, gdyż nie jest drogi i jest bardzo wydajny.


Ocena: 8/10
(za pojemność, cenę, opakowanie, zapach)







AVON, WODA TOALETOWA PURE O2 DLA NIEGO (EAU DE TOILETTE PURE O2 FOR HIM)




Informacje od producenta:
 Niczym powiew ożywczego powietrza... Dodaj zmysłom energii świeżą mieszanką czystych akordów cytrusowych i pikantnego białego pieprzu otoczonych aromatem drewna cedrowego.

Kategoria: drzewno-świeża
Górne nuty (głowy): bergamotka, biały pieprz, mandarynka
Nuty serca: niebieski fiołek, mleczko kokosowe, akord czystego powietrza
Nuty bazowe: cedr, paczula, korzeń irysa


Skład: Alcohol Denat, Aqua, Parfum, Citral, Eugenol, Isoeugenol, Coumarin, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone <1017534-001>


Cena regularna: 57 zł
Pojemność: 75 ml








Zapach ten zamawiała moja siostra dla swojego narzeczonego. Później w promocji on zamówił sobie jeszcze tę wodę i dla swojego taty a i mój tata używa już drugiego opakowania, bo woda ta jest tania, ma sporą pojemność i jest trwała. Nie będę rozpisywać się o tym produkcie, bo nie użytkuję go sama, ale z tego co słyszę od taty i szwagra jest to zapach trwały, intensywny i przyjemny dla nosa. Mnie samej na mężczyźnie wydaje się bardzo ładny, delikatny ale dobrze wyczuwalny. Opakowanie jest spore (75 ml) więc myślę, że do codziennego używania na lato spodoba się większości Panów :).




Ocena: -
Brak oceny stąd, że jest to zapach dla mężczyzn. Ja oceniłabym go jako kobieta na 9 za to, że jest tani w dużym opakowaniu, trwały i pięknie pachnący. Wszystkie zapachy męskie oceniam jednak przez pryzmat zapachu Abercrombie & Fitch Fierce Cologne <3.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz