Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 9 czerwca 2013

Avon Senses - Żel pod prysznic Citrus Burst

Sensen to linia Avon obejmująca przede wszystkim kultowe już żele pod prysznic, mydła w płynie, scruby oraz mgiełki nawilżające. Dzisiaj postanowiłam napisać o jednej z perełce tej serii, a mianowicie o żelu pod prysznic Citrus Burst, który zadebiutował w katalogu 6/2013. Z linii Citrus Burst w katalogu znaleźć możemy żele pod prysznic, mydło w płynie oraz mgiełkę nawilżającą (dostępną od katalogu 9/2013).


AVON SENSES, ŻEL POD PRYSZNIC CITRUS BURST (AWAKENING CITRUS, MANDRIN & GRAPEFRUIT SHOWER GEL)


Informacje od producenta:
Linia Senses to jeden z bestsellerów Avonu.
Jeśli szukasz tropikalnego przebudzenia rozpieść swoje zmysły egzotyczną świeżością soczystych cytrusów!
Eksplodująca świeżością linia cytrusowa to ożywcze połączenie grejfruta, mandarynki i cytryny. Ponadto w żelu pod prysznic Citrus Burst znajdziemy nuty konwalii i gruszki.







Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamide Mea, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum, Peg-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, Polysorbate 20, Disodium Edta, Phosphoric Acid, Benzophenone-3, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Cl 19140, Cl 47005, Cl 42090, Linalool, Limonene <1021794-002>

Cena regularna: 12 zł (250 ml) / 17 zł (500 ml)
Pojemność: 250 ml/ 500 ml 



Żel ten miałam ochotę zamówić już wtedy kiedy był w ofercie demo dla konsultantek, ale jakoś tak się złożyło, że trafił w moje ręce dopiero wraz z zamówieniem z katalogu 8. Citrus Burst zdobył moje serce już kiedy zobaczyłam go w katalogu, a teraz gdy mogę go używać na własnej skórze jestem nim zachwycona. Uwielbiam jeść owoce cytrusowe a ponadto kocham świeże, ożywcze zapachy więc żel ten jest dla mnie ideałem! Niektóre kosmetyki, które mają pachnieć cytrusami pachną bardzo chemicznie, i podobnie do środków czystości o zapachu cytrynowym. Ten żel jednak pachnie zniewalająco - czuć w nim słodycz mandarynki, przełamaną kwaśną nutą cytryny i grejfrutów. Te wszystkie elementy razem sprawiają, że żel ma rewelacyjny, egzotyczny zapach w którym można się zakochać. Podczas używania go można się zrelaksować i jednocześnie nabrać sił. Żel jak wszystkie z tej serii jest sprzedawany w opakowaniach o pojemności 250 ml lub 500 ml. Buteleczka ma zieloną nakrętkę, a sam żel piękny jasnozielony kolorek. Już samo opakowanie wzbudza w człowieku pozytywne skojarzenia. Poza tym pod kątem technicznym mogę powiedzieć, że żel jest wydajny, dobrze się pieni (jak zresztą wszystkie z linii Senses), nie uczula i nie szkodzi skórze, nie wysusza, choć też nie nawilża. Jestem zdania, że żele pod prysznic są zbyt krótko na skórze by wywierać na nią jakiś większy efekt pielęgnacyjny. Dla mnie żel pod prysznic powinien cudownie pachnieć, dobrze się pienić i nie wysuszać skóry. Citrus Burst spełnia moje oczekiwania a na dodatek każdego dnia urzeka mnie swoim zapachem i myślę, że zagości w mojej łazience na dłużej. Z niecierpliwością oczekuje możliwości złożenia zamówienia z katalogu 9, ponieważ zamówię mgiełkę nawilżającą (2 lata temu miałam taką mgiełkę o zapachu Summer Breeze i choć rewelacyjnie nie nawilżała i nie używałam jej zbyt często była ciekawym produktem a jeśli mgiełka ma mieć zapach Citrus Burst to chociażby jako poprawiacz nastroju ją kupię :D).



Ocena: 10/10
(za rewelacyjny zapach, cenę, pojemność, działanie, opakowanie)


8 komentarzy:

  1. tez mam ten zel i jest swietny, acz wole recenzje gdzie zuzyte jest minimum 3/4 produktu :)

    zaczynam kochac Twojego bloga za tyle recenzji avonu :D

    Magda M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zużyłam tego żelu już więcej, tylko zdjęcie robiłam zaraz po kupieniu :).
      Ale też nie lubię ocen na podstawie jednego użycia czy próbki, bo pewne kosmetyki trzeba trochę poużywać żeby móc o nich coś powiedzieć, a czasami zdanie też się zmienia, bo krem do twarzy może być dobry na początku a później może się okazać, że wysusza itp. :)

      Usuń
  2. mam i uwielbiam za zapach ♥ w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie orzeźwia po całym upalnym dniu i dlatego się w nim zakochałam :)

      Usuń
  3. A jak z mgiełką do ciała z tej serii??? Bardzo mocno zastanawiam się nad jej zamówieniem......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mgiełka jest nowością, której nie miałam jeszcze w ręku. Dopiero w przyszłym tygodniu będę miała paczkę a w niej mgiełkę z tej serii jeśli będzie dostępna, ale z pewnością zapach będzie miała identyczny jak żel pod prysznic no i będzie to mgiełka tylko do ciała - nie do psikania na ubrania, bo będzie miała formę takiego psikanego mleczka o białym kolorze (jeśli będzie ona taka jak mgiełka Summer Breeze) :)

      Usuń
    2. Dzięki :) Na razie nie jestem do końca przekonana do mgiełki o takiej konsystencji, wolę raczej te owocowe z Naturalsa

      Usuń
    3. Te z Naturalsa można używać bardziej wielofunkcyjnie - do ciała, włosów, na ubrania, na pościel, firanki czy cokolwiek się chce, chociaż jak dla mnie nie ma w niej jeszcze idealnego zapachu :).

      Usuń