Łączna liczba wyświetleń

piątek, 28 czerwca 2013

Próbki z Perfecty :)

Próbki kosmetyków to według mnie bardzo rozsądna forma promocji. Dzięki nim możemy przekonać się czy dany krem nas nie uczuli, a podkład nie będzie za ciemny. Szkoda, że producenci kosmetyków na próbkach oszczędzają. W Avonie podoba mi się możliwość zamówienia próbki każdego zapachu, kremów, podkładów i szminek, ale niestety trzeba za nie sobie samemu zapłacić. Chociaż i tak lepiej wydać kilka groszy na próbkę a nie 50 zł na zapach, który zupełnie nie będzie nam odpowiadał :).
Czasami próbki dorzucają kasjerki w drogeriach, znaleźć możemy je też w gazetach. Wiem, że np firma  Perfecta - Dax Cosmetics po wypełnieniu ankiety tutaj wysyła próbki kilku swoich produktów dopasowanych do naszego profilu cery :). Dzisiaj napiszę właśnie o tych próbkach a w niedługim czasie o kilku innych, które ostatnio użytkowałam ze względu na to, że szkoda było ich wyrzucić nie wypróbowawszy :). Pisząc o próbkach nie będę analizować ceny ani pojemności. Nie ocenię też tych produktów, tak jak pełnowymiarowych, bo użycie próbki moim zdaniem to za mało, by oceniać jakiś produkt. Składy pokażę na zdjęciach, bo nie chce mi się ich przepisywać :).

A oto próbki które dostałam już dość dawno z Perfecty (Dax Cosmetics) - jeszcze chyba jedna próbka powinna być, ale widocznie ją zużyłam. Próbkę kremu na noc dostałam kiedyś w drogerii :).



Teraz przystępuję do oceny zawartości tych próbeczek:

1. Dax Cosmetics, Perfecta, Age Control, Fluid wygładzający, przeciwzmarszczkowy (odcień 02)

Próbka o pojemności 2 ml wystarczyła mi na 3 użycia i trochę w sumie wyrzuciłam, więc była dość wydajna.  Kolor był w porządku jak dla mnie. Fluid nie roluje się na skórze, nie uczulił mnie ani nie zwiększył liczby niedoskonałości. Dobrze kryje, trochę matuje, wygładza i nawilża skórę. Działanie przeciwzmarszczkowe - ciężko oceniać na podstawie 3 użyć tym bardziej, że zmarszczki nie są jeszcze moją bolączką. Konsystencja jest dość rzadka. Zapach typowy dla fluidów - taki chemiczny, ale łagodny i dość przyjemny. Plusem jest obecność filtrów UV. Produkt dobry, choć dla mnie nie jest rewelacyjny pewnie dlatego, że innego działania oczekuję od fluidów i podkładów :).





A tak wygląda ten fluid w opakowaniu:

Tak na skórze dłoni:


 A tak na skórze twarzy:

2. Dax Cosmetics, Perfecta, Cera Mieszana, krem na dzień i na noc dotleniający, mikroperły matujące + energia Q10
Produkt ten zna chyba wiele kobiet. Miałam już kilka opakowań tego kremu i ostatnio wróciłam do niego kupując go w Rossmannie podczas tych promocji -40%.  Jeden z najlepszych (o ile nie najlepszy) krem do twarzy z jakim miałam do czynienia. Idealny dla cery tłustej i mieszanej. Krem nawilża i matuje (ale nie ściąga tak mocno twarzy jak  niektóre matujące kremy z serii trądzikowych). Ma przyjemny zapach, taki beżowy kolor i bardzo szybko się wchłania. Idealny do stosowania pod makijaż. Krem świetnie się sprawdza zarówno używany rano i wieczorem. Ta próbka wystarczyła mi na 2 użycia, bo jednak krem ten moja skóra bardzo chętnie przyjmuje. Krem nie uczula, poprawia stan cery, wyrównuje koloryt. Jest genialny moim zdaniem! :)





Teraz 2 próbki z tej samej serii Efekt Mat - krem na dzień oraz krem na noc:



3. Dax Cosmetics, Perfect, Efekt Mat, cera mieszana i tłusta, krem na dzień intensywnie matujący, aktywny cynk + ekstrakt z żurawiny

Ten krem był miłym zaskoczeniem. Jeśli tylko kiedyś go spotkam, kiedy zużyję te kremy które mam chętnie go kupię. Dobrze nawilża, matuje (ale z umiarem tak jak krem dotleniający) i jest dobry pod makijaż. Ma biały kolor, jest trochę gęstszy niż krem dotleniający. Przyjemnie pachnie. Próbka wystarczyła na 2 użycia i trochę zabrakło na pełne trzecie. Szybko się wchłania, nie uczula, nie zatyka porów. Co do działania redukującego wypryski ciężko się wypowiedzieć na podstawie próbki. Ale polecam ten krem, bo wydaje się być bardzo dobry :).




4. Dax Cosmetics, Efekt Mat, cera mieszana i tłusta, krem na noc zwężający pory, aktywny cynk + kwasy AHA
Ten krem jest równie dobry jak krem na dzień. Nie obciąża, nie zatyka porów. Nawilża, wygładza skórę. Rano skóra jest miękka i gładka. Krem ma biały kolor, konsystencję podobną ma jak krem na dzień, zapach też. Działania redukującego wypryski nie oceniam, bo używałam tylko jednej próbki, która wystarczyła na 2 zastosowania. Wydaje mi się, że jest to udany kosmetyk :). Jeśli uda mi się kiedyś trafić na niego w sklepie kupię bez wahania.






3 komentarze:

  1. żadnego z nich nie miałam :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych z serii Efekt Mat używałam tylko próbek, ale wydają się być dobre. A ten dotleniający jest rewelacyjny! :)

      Usuń
  2. Świetny blog zapraszam do komentowania mojego bloga
    mojedarmowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń