Łączna liczba wyświetleń

środa, 26 czerwca 2013

Avon - kolejne małe zakupy :)

Dzisiaj odebrana kolejna (tym razem naprawdę maleńka paczka z Avonu :D):



Od lewej:
- Krem upiększający Anew Vitale BB SPF 20 (30 ml) - 15 zł
- Nawilżający krem do pielęgnacji okolic oczu Naturals Brzoskwinia i Kwiat Bawełny (15 ml) - 8,99 zł
- Balsam z beta-karotenem przyspieszający i wzmacniający opaleniznę Avon Sun (200 ml) - 10,99 zł


BB zamówiłam zachwycona tym kosmetykiem po użyciu próbki, choć już wcześniej planowałam go kupić. Krem pod oczy zamówiłam właściwie nieplanowanie. Podobał mi się w katalogu, ale stwierdziłam, że może kiedyś go zamówię, jednak musiałam domówić coś żeby osiągnąć zamówienie w wysokości 50 zł i ze względu na mało interesującą ofertę demo na którą czekałam wybór padł na ten krem. Znalazłam na blogu u kogoś jego recenzję, że jest dobry więc wypróbuję go, chociaż małe obawy mam, bo żel do pielęgnacji okolic oczu Naturals Owoc Granatu, którego kiedyś używałam był nieudanym produktem. Balsam z beta-karotenem to również trochę przypadkowy wybór. Zamówić chciałam złocisty balsam wzmacniający opaleniznę, ale nie przyszedłby w tej paczce więc uznałam, że zamówię go w katalogu 10, gdzie jest o 1 zł tańszy a do tego zamówienia dodam ten balsam, który pięknie pachnie i ma dobre działanie. Pewnie któregoś z tych produktów by u mnie nie było, gdybym zamówiła wodę Be Romantic, ale jak już pisałam nie zachwyciła mojego noska :).
Siostra zamówiła pierścionek McKayla - taki z fioletowymi oczkami. Mi też się podobał, ale przyznam, że na żywo wygląda zupełnie inaczej niż w katalogu. Dość ładnie prezentuje się na ręce, rozmiar jest ok, ale wygląda jakby był używany, tylko, że za 14 zł nie opłaca się go odsyłać. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz